haber Huawei den gelen mail

Emrullah Kurt

Katılımcı Üye
Cihaz
Mate 20 Lite
Değerli Huawei Müşterisi,
Bu e-posta; Huawei Group içindeki organizasyonel değişiklikler nedeniyle Huawei Mobil Servisleri (Bulut) 31 Mayıs 2019 tarihinde Huawei Device Co., Ltd'den İrlanda’da kurulan ve yerleşik olan %100’ü Huawei’in mülkiyetindeki bağlı kuruluş olan Aspiegel Limited'e aktarılacağı konusunda sizi bilgilendirmek içindir. Ayrıca HUAWEI Kimliği, Bulut, Temalar ve Uygulama içi satın alım servisleri ile ilgili kişisel verilerin mevcut depolama konumu Singapur olup, 31 Mayıs 2019 sonrasında kişisel veriler Avrupa Birliği (EU)/Avrupa Ekonomik Alanı (AEA) dahilinde bulunan veri merkezlerinde saklanacaktır.


1. Bu değişiklik kullanıcı sözleşmeleri kapsamında sahip olduğunuz haklarınızı nasıl etkiler?

Huawei, yenilikçi dijital içerik servislerini piyasaya sunmak ve ürünleri ve servisleri müşterilerimiz tarafından önemli ölçüde ulaşılabilir olacak şekilde genişletmek istemektedir. Müşterilerimizin ihtiyaçlarını daha iyi karşılamak için özel olarak kurulmuş ve belirlenmiş bir Huawei şirketinden (İrlanda’da yerleşik Aspiegel Limited) özel, uzman bir ekip ile servislerimizi genişletme üzerinde çalışıyoruz. Bu değişiklik, sizlere olası en iyi servisleri sunma ve heyecan verici yeni servisleri başlatma taahhüdümüzün bir parçasıdır. Bu nedenle tüm Huawei Mobil Servisleri için küresel iş faaliyetlerimiz ve geliştirme çalışmalarımız İrlanda’daki mobil servisler merkezimizden yürütülmektedir.

Şu andan itibaren Aspiegel Limited, sizlerle olan ilişkilerimize dair tüm yasal sorumlulukları ve yükümlülükleri Huawei Device Co., Ltd.’den devralacaktır. Aspiegel Limited özellikle kişisel verilerinizi korumaktan sorumludur.

Bu değişiklik yalnızca HUAWEI Kimliği, Bulut, Temalar ve Uygulama içi satın alımları kapsamaktadır. Bu durum, servislerimizi kullanma şeklinizi etkilemeyecektir. Genel olarak tüketici yasası haklarınız ve yükümlülükleriniz bu değişiklikten etkilenmeyecektir. Örneğin, bu değişiklik cihaz garantinizi etkilemeyecektir.


2. Bu değişiklik veri koruma ve gizlilik haklarınızı nasıl etkileyecektir?

Veri koruma ve gizlilik haklarınız herhangi bir şekilde azalmayacaktır. Bize emanet ettiğiniz kişisel veriler geçerli yasalar uyarınca işlenecek ve Avrupa Birliği (EU)/Avrupa Ekonomik Alanı (AEA) dahilinde bulunan veri merkezlerimizde saklanacaktır.



3. Bu değişiklik herhangi bir işlem yapmanızı gerektiriyor mu?

Mobil servislerimizi kullanmaya devam edebilirsiniz.
Fakat, bu değişiklikten muaf tutulmak isterseniz Huawei Kimliği hesabınızı silmeniz gerekmektedir. Bu, aşağıda daha ayrıntılı açıklanmıştır.


Bulut hizmeti kullanıcısıysanız ve EMUI 5.0'dan önceki bir sistem sürümünü kullanıyorsanız (Sistem sürümünüzü Ayarlar > Sistem > Telefon hakkında bölümüne giderek kontrol edebilirsiniz) Bulut sunucusunda saklanan veriler yeni veri merkezine otomatik olarak taşınamamaktadır, fakat 31 mayıs 2019'dan sonra adresinden verilerinizi indirmeye devam edebilirsiniz.


4. Bu değişiklik ne zaman gerçekleşecektir?

Bu değişiklik 31 Mayıs 2019 tarihinde gerçekleşecektir.


5. Bu değişiklikten nasıl muaf olabilirsiniz?

Tüm samimiyetimizle servislerimizi eğlenceli ve güvenli bulmanızı umuyoruz. Ancak bu değişiklikten muaf tutulmayı seçmeniz durumunda istediğiniz zaman Huawei Kimliği hesabınızı silerek kullanıcı sözleşmelerinizi sonlandırabilirsiniz.

Aşağıda cep telefonları için talimatlar verilmiştir:

Ayarlar > HUAWEI Kimliği bölümüne gidin > (henüz giriş yapmadıysanız) giriş yapın >Ayarlar veya Gizlilik merkezi (telefon modelinize bağlı olarak)> Hesabı silbölümüne gidin.

Aşağıda resmi web sitesi için talimatlar verilmiştir:

bölümüne gidin > Huawei kimliğinizle giriş yapın > Ayarlar > Hesabı sil bölümüne gidin.

LÜTFEN DİKKAT: Muaf tutulma işleminden sonra Huawei Kimliği ve Huawei Cloud bilgileri (bunlar; senkronize edilmiş ve yedeklenmiş fotoğraflar, kişiler ve Bulut’taki dosyalar gibi verileri içerir) silinecektir. Bu, yeni bir Huawei Kimliği oluştursanız bile bu bilgileri daha sonra geri alamayacağınız anlamına gelmektedir.

Ayrıca yeni bir Huawei Kimliği oluşturuncaya kadar da mobil servislerimizi kullanamayacaksınız. Ancak telefon aramaları yapmak, SMS göndermek ve fotoğraf çekmek gibi temel işlevleri kullanabilirsiniz.

Hesabınızı silme konusunda zorluk yaşıyorsanız (ör: hesabınızı ya da şifrenizi unuttuysanız) lütfen şu adresten bizimle iletişime geçin:
.

Tarih: [10 Mayıs 2019]

Saygılarımızla,

Huawei Device Co., Ltd
Aspiegel Limited
 

Osman5689

Huawei üyesi
Huawei Üyesi
Cihaz
P20 Lite
Birdaha huawei almam gerçi endişe edecek bilgiler yok telefonumda ama sonuçta bilgilerimi satıyor
 

Punch

Paylaşımcı üye
Huawei Üyesi
Cihaz
Mate 20 Lite
Arkadaşlar Bu şu demek oluyor; AB(Avrupa Birliği) standartlarına göre kişiler bilgilerinin güvenli bir şekilde AB'nin Belirlemiş olduğu standartları karşılaması gerekmekte Huawei İse Bu kadar Sunucuya Yatırım Yapmayıp Bu işleri Yapan Sunucu Şirketlerine Devreder. Yani Bilgiler Sanırım irlandada bulunuyor sunucuları daha fazla bilgi edinirsem size haber vereceğim.
 

yergun02

Paylaşımcı üye
Cihaz
Mate 20 Lite
hayır huwaei hesabıbımızı silelim mi yoksa öyle mi kalsın aynı mesaj herkese geldi
 
Üst