Yazılım , İmei Onarım İşlemleri Başlamıştır.

Cihaz Yazılım, İmei Onarımı İşlemleriniz İçin Tıklayınız

Yardım Huawei p20 pro telefonumda pil sorunu

Sevgi

Yeni Üye
merhabalar p20 pro telefonumun pili çok seri bitiyor. bazı uygulamaları devre dışı bıraktığım halde bu devam ediyor. ne yapmam lazım
 

Huawei

Yeniden Huawei
Yönetici
Emui Expert
Kurucu
Cihaz
P20 Pro
merhabalar p20 pro telefonumun pili çok seri bitiyor. bazı uygulamaları devre dışı bıraktığım halde bu devam ediyor. ne yapmam lazım
Son günlerde p20 pro telefonlarda pil ve ön kamera konusunda sıkıntı çeken bir çok müşteri var araştırdığım kadarıyla bunlar hakkında bir çözüm öneriside tavsiye edilmemiş.telefonunuz garantili ise garantiye gönderebilirsiniz.
 

Chronics

Yeni Üye
Merhaba

Telefonları alalı 2 haftayı geçti lakin ne P20 de ne de P20 Pro'da herhangi pil sorunu ile karşılaşmadım. Arkadaşımda aldı onda da aynı sorun yok. Elime alıp kurcalamazsam 2 gün gidiyor. Aşırı kullanımda bile çok rahat bir şekilde günü bitiriyorum hatta birazda artıyor bile. Telefonunuzu servise gönderin baktırın derim.

İyi günler.
 

Kübra

Huawei üyesi
Huawei Üyesi
Cihaz
P20 Pro
Merhabalar,

Aynı sorun 15 günlük p20 pro telefonumda da görüldü. Geçen hafta FixSmart a gönderdim telefonumu ama çözüm olarak yalnızca fabrika ayarlarına geri döndürüldü yazıyor. Şarjında bir değişiklik yok hala aynı. Tekrardan garantiye götürmem gerekiyor mu yardımcı olur musunuz? Bu cihazı kullanan herkes 2 gün rahat götürür diyor ama ben her elime aldığımda 2-3 şarj düşüyor
 

Huawei

Yeniden Huawei
Yönetici
Emui Expert
Kurucu
Cihaz
P20 Pro
Merhabalar,

Aynı sorun 15 günlük p20 pro telefonumda da görüldü. Geçen hafta FixSmart a gönderdim telefonumu ama çözüm olarak yalnızca fabrika ayarlarına geri döndürüldü yazıyor. Şarjında bir değişiklik yok hala aynı. Tekrardan garantiye götürmem gerekiyor mu yardımcı olur musunuz? Bu cihazı kullanan herkes 2 gün rahat götürür diyor ama ben her elime aldığımda 2-3 şarj düşüyor
Batarya ekranini atarmisiniz bize
 

ozkan16

Katılımcı Üye
Cihaz
Mate 20 Lite
Merhabalar,

Aynı sorun 15 günlük p20 pro telefonumda da görüldü. Geçen hafta FixSmart a gönderdim telefonumu ama çözüm olarak yalnızca fabrika ayarlarına geri döndürüldü yazıyor. Şarjında bir değişiklik yok hala aynı. Tekrardan garantiye götürmem gerekiyor mu yardımcı olur musunuz? Bu cihazı kullanan herkes 2 gün rahat götürür diyor ama ben her elime aldığımda 2-3 şarj düşüyor
Cihaz pilinin oturması yeni olduğu için en az 15 gün gerekiyor ondan sonra düzeliyor 1 hafta 10 gün daha deneyin bence
 

Kübra

Huawei üyesi
Huawei Üyesi
Cihaz
P20 Pro
Cihaz pilinin oturması yeni olduğu için en az 15 gün gerekiyor ondan sonra düzeliyor 1 hafta 10 gün daha deneyin bence
Böyle bir şey neden olsun ki çok aklıma yatmadı açıkcası 14 şubatta aldım telefonumu. Garanti de bir sorun görülmediğini de söyledi neye göre kime göre?
 
Üst