S S3ncer Huawei üyesi Cihaz P20 Lite 14 Nis 2019 #1 Sizce gelecek mi? Ve belirli bir tarih var mı beta muhabbeti çıkmıştı bir ara noldu o hala betada mı yoksa yalan mıydı o da
Sizce gelecek mi? Ve belirli bir tarih var mı beta muhabbeti çıkmıştı bir ara noldu o hala betada mı yoksa yalan mıydı o da
Huawei Yeniden Huawei Yönetici Kurucu Cihaz P20 Pro 14 Nis 2019 #2 Bu Konudan Devam ediniz. https://forum.huawei-turkiye.com/konular/huawei-p20-lite-emui-9-1-betasina-katilmak.566/unread
Bu Konudan Devam ediniz. https://forum.huawei-turkiye.com/konular/huawei-p20-lite-emui-9-1-betasina-katilmak.566/unread