Telefon Huawei

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Kurt79
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Kurt79

Katılımcı Üye
Huawei Üyesi
Cihaz
P20 Lite
Hocam bir telde hiçbir sensör çalışmıyor daha önce bir konuda link vermiştiniz onu ane lx 1 8.0.0.142 indirin yukleyin diye yukledim tel daha eski oldu sürüm. 142 olacağına aynı 46 kaldı ( 0g03) yardımcı olursanız sevinirim update zip update app nasıl çevrilecek
 
Hocam bir telde hiçbir sensör çalışmıyor daha önce bir konuda link vermiştiniz onu ane lx 1 8.0.0.142 indirin yukleyin diye yukledim tel daha eski oldu sürüm. 142 olacağına aynı 46 kaldı ( 0g03) yardımcı olursanız sevinirim update zip update app nasıl çevrilecek
telefonun derleme sürümünü tam olarak yazarmısınız bölge kodu nedir hangi yazılımı yüklediniz ona göre yardımcı olalım...!
 
Hocam ANE-LX1 system 8.0.0.046 (0G03) telefon cuya imei attırdım bölge kodunu bilmiyorum nasıl belli olur
Kafana gore her bldugunuz yazılımı telefona yuklüyemezsınız bolge kodları var uygun yazılımı yuklemenız lazım telefoncuya goturmeden once derleme surumunuz neydi hıc bakmadınızmı daha once telefonunuzda sensörler calısıyormuydu telefoncuya goturmeden once repair işlemi yaptıktan sonramı sensör sorunu oluştu
 
Mesela derleme numarasının sonunda (C432) avrupa bolge kodudur veya (c636) Asya kodudur her bolgenın kodu farklıdır sızın ki su an (0G03) yazıyor huaweının bole resmı bir bolge kodu yok bu yanlıs rom yuklemekten kaynaklanıyor telefonunuz bu şekilde guncelleme almaz dosyalarım uygulaması yok bazı ozellıklerı yok telefonun
 
Kafana gore her bldugunuz yazılımı telefona yuklüyemezsınız bolge kodları var uygun yazılımı yuklemenız lazım telefoncuya goturmeden once derleme surumunuz neydi hıc bakmadınızmı daha once telefonunuzda sensörler calısıyormuydu telefoncuya goturmeden once repair işlemi yaptıktan sonramı sensör sorunu oluştu
Hocam daha önce guncelleme geldi 180 diye onu yaptım sensörler çalışmadı sonra emui 9. 1 yukledim aynı telefon cuya götürdüm format atılırsa duzelir dedi olmadı bu sefer flash lambayı bozdu ben yaptım Bı kanalda açıklama vardı onu yaptım flash düzeldi bölge kodunu bilmiyorum nasıl belli olur bur daki telciye guvenim kalmadı hocam yardım et bölge kodu Avrupa olmalı hocam asyada olabilir hocam ilk aldığım da böle birsey fark etmedim 2 romu yollayabilir seniz denerim Avrupa yada asyadır c432 olmalı
 
Son düzenleme:
Hocam daha önce guncelleme geldi 180 diye onu yaptım sensörler çalışmadı sonra emui 9. 1 yukledim aynı telefon cuya götürdüm format atılırsa duzelir dedi olmadı bu sefer flash lambayı bozdu ben yaptım Bı kanalda açıklama vardı onu yaptım flash düzeldi bölge kodunu bilmiyorum nasıl belli olur bur daki telciye guvenim kalmadı hocam yardım et bölge kodu Avrupa olmalı hocam asyada olabilir hocam ilk aldığım da böle birsey fark etmedim 2 romu yollayabilir seniz denerim Avrupa yada asyadır c432 olmalı
Bu yontemle telefonunu orjınal ve son surumune yukseltebilirsın ama tekrar sensörler orjınal romunda devre dısı kalır büyük ıhtımalle tercıh sızın 1. telefonu kapat 2.kapalı durumda şarja tak ve hemen ses acma ve güç tuşuna aynı anda basılı tut ve ekran gelene kadar bekle 3.erecovery modu göreceksın wi-fi ağına bağlan diyorsun telefon orjinal ve son sürümü bulup yüklüyor kendiğinden acılıyor siz hiç karışmayın bu işlem wi-fi ağınızın hızına bağlı olarak bir zaman alabilir
 
Bu yontemle telefonunu orjınal ve son surumune yukseltebilirsın ama tekrar sensörler orjınal romunda devre dısı kalır büyük ıhtımalle tercıh sızın 1. telefonu kapat 2.kapalı durumda şarja tak ve hemen ses acma ve güç tuşuna aynı anda basılı tut ve ekran gelene kadar bekle 3.erecovery modu göreceksın wi-fi ağına bağlan diyorsun telefon orjinal ve son sürümü bulup yüklüyor kendiğinden acılıyor siz hiç karışmayın bu işlem wi-fi ağınızın hızına bağlı olarak bir zaman alabilir
Hocam ondan sonra sensörler nasıl aktif olacak İnternet buldumu deniyecem recovery modda WiFi nasıl bağlanır? Elektrik kesintisi oldum tekrar olur mu hocam telefona birsey olmaz dimi sorun çıkarmaz demi ? Mobil veri olurmu hocam bölge kodu belli olurmu hocam
 
Son düzenleme:
Hocam ondan sonra sensörler nasıl aktif olacak İnternet buldumu deniyecem recovery modda WiFi nasıl bağlanır? Elektrik kesintisi oldum tekrar olur mu hocam telefona birsey olmaz dimi sorun çıkarmaz demi ? Mobil veri olurmu hocam
Sensör konusu sıkıntı repair surumunde calisiyor 8.0.0.46(oxcb) ama kendi surumunde calişmiyor bendede sensor sorunu var Bi turlü çözemedım revovery ve hısuiteden surum yukseltmeyi deniyebilirsınız elektrik gııtıımı ındirmeyi iptai edersınız telefonu yenıden baslatırsınız
 
Sensör konusu sıkıntı repair surumunde calisiyor 8.0.0.46(oxcb) ama kendi surumunde calişmiyor bendede sensor sorunu var Bi turlü çözemedım revovery ve hısuiteden surum yukseltmeyi deniyebilirsınız elektrik gııtıımı ındirmeyi iptai edersınız telefonu yenıden baslatırsınız
Mobil veriden olurmu hocam imei gitme durumu varmı bölge kodu belli olurmu hocam 9 surumune tekrar dönebilirim yani guncelleme yapmalımıyım
 
Son düzenleme:
Sensör konusu sıkıntı repair surumunde calisiyor 8.0.0.46(oxcb) ama kendi surumunde calişmiyor bendede sensor sorunu var Bi turlü çözemedım revovery ve hısuiteden surum yukseltmeyi deniyebilirsınız
Dediğinizi yaptım hata verdi failed hatası kaldı ortada tel ☹
Guncelleme paketını yakalamamıstır telefona zarar vermez bu işlem reboot system dersınız yeniden acılır
 
Üst