Kayıt formunda P40 ve P40 Lite seçenekleri yok

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Manaz
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Manaz

Yeni Üye
Cihaz
P30 Lite
Merhaba
Forum'a yeni üye oldum. Kayıt formunda P40 ve P40 Lite telefonlar için seçenek göremedim. Başka bir telefon seçmek durumunda kaldım.
Forum moderatörlerine başarılar dilerim.
 
Teşekkür ederim, Profil Düzenleme bölümüne de eklerseniz güzel olacak.
 
Üst