Merhaba
Telefonumun şarjı bitti sonrasında ne yapsam dahi hiçbir tepki alamadım.
Ne soft ne hard reset çare olmadı.
Hiçbir emare belirti vermiyor.
İşin kötüsü içindeki verilerimi yedekleyecektim bugün lakin başıma bu geldi.
Sorun sizce nedir
Ve verileri kurtarmam mümkün mü ?
Telefonumun şarjı bitti sonrasında ne yapsam dahi hiçbir tepki alamadım.
Ne soft ne hard reset çare olmadı.
Hiçbir emare belirti vermiyor.
İşin kötüsü içindeki verilerimi yedekleyecektim bugün lakin başıma bu geldi.
Sorun sizce nedir
Ve verileri kurtarmam mümkün mü ?