Soru wi-fi+ sorunu

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan hu33
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

hu33

Katılımcı Üye
Huawei Üyesi
Cihaz
Mate 20 Pro
mate 20 lite kullanırken mobil ağ ile wi-fi arasında otomatik geçiş oluyordu ama pro da olmuyor nedense modemle alakası varmıdır ?
 
yaa eve geldiğimde wi-fi açıkken bağlanıyordu otomatik mate 20 lite de yani bu bir sorun mu yada herkes de öylemi öğrenmek istedim
 
yaa eve geldiğimde wi-fi açıkken bağlanıyordu otomatik mate 20 lite de yani bu bir sorun mu yada herkes de öylemi öğrenmek istedim
Dediğim gibi Wifi+ özelliği o anda hangi bağlantınız iyiyse ona otomatik geçiş sağlar. Bunun dışında kayıtlı bir WiFi ağı varsa ona otomatik geçiş sağlar. Otomatik geçiş sağlamamasının nedeni mobil veri bağlantınızın daha stabil ve hızlı olması olabilir.
 
Üst