Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Ayarlar> Aramaları Otomatik Olarak Kaydet > Devre Dışı, akti etmek için tıkladığımda önceki menüye atıyor ve aktif hale getirmiyor.
Çağrıları kaydetmemin bir yolu var mı?