huawei p10 plus yazılım yukleme sorunu

kisiye geri goturup verdim oda son sürüm olduğu için imei atamadiklarini söylediler imei sorguladgmda birdne fazla cihaz teshiti sonucu kapatlmstir yazıyor ama telefoncu kabul etmedi yine para karşılığı imei attirmak için verdim onuda yapamadilar
Anladığım kadarıyla cihazı bir telefoncuya goturmussunuz ve imeide gitmiş imeiye tam olarak ne olmuş anlamadım başka bir cihaza mi klonlanmış cihazı götürdüğünüz şahıs yazılım yükleme işlemi denerken mi bı şey olmuş emin degilim ücretli araçlar sürümü yüksek cihazları okuyamıyor okuyamadigi için IMEI repair işlemide yapılamıyor bazı cihazlar yazılım yükleme işlemlerinde sıkıntı çıkarabiliyor yapılacak olan huaweilerden iyi anlayan bir yere götürmek ve cihaza yazılım yükleyip IMEI tamirini yapmak bunun için eldeki imkanlarla yapılabilecek her işlemi denemek illaki bir çözümü vardır
 
Son düzenleme:
Anladığım kadarıyla cihazı bir telefoncuya goturmussunuz ve imeide gitmiş imeiye tam olarak ne olmuş anlamadım başka bir cihaza mi klonlanmış cihazı götürdüğünüz şahıs yazılım yükleme işlemi denerken mi bı şey olmuş emin degilim ücretli araçlar sürümü yüksek cihazları okuyamıyor okuyamadigi için IMEI repair işlemide yapılamıyor bazı cihazlar yazılım yükleme işlemlerinde sıkıntı çıkarabiliyor yapılacak olan huaweilerden iyi anlayan bir yere götürmek ve cihaza yazılım yükleyip IMEI tamirini yapmak bunun için eldeki imkanlarla yapılabilecek her işlemi denemek illaki bir çözümü vardır
Evet telefoncu imeiyi klonlamış bende üstüne düşünce imei attirmak icin geri verdim ama şuan dediğiniz gibi islem yapamiyorlar yerim ankara bilmiyorum bulabilirmiyim iyi biri
 
Evet telefoncu imeiyi klonlamış bende üstüne düşünce imei attirmak icin geri verdim ama şuan dediğiniz gibi islem yapamiyorlar yerim ankara bilmiyorum bulabilirmiyim iyi biri
Ankara büyükşehir illaki vardır ama şahsen onerebilicegim bir yer yok benden epey uzaksiniz cihaz yurt dışımi tr mi
 
merhabalar. Benimde anakart sorunum var. p10 plus larda kronik sorun oldu bu sanırım. aynı dönemde çok fazla kullanıcı aynı sorunu yaşıyr. anakart ihtiyacım var, bi kaç yerde anakart tamiri yaptırmak istedim yapamadılar. nasıl bir çözüm bulabiliriz bu işe @black_mask_13 . size zahmet dostum.
 
Telefon kendi kendine kapandı ve açılmadı. şarja takınca kırmızı şarj olma ışığı yanıyor ekranda ama açılmıyor hiçbir şekilde. fixsmart 2400 tl kvk da 1600 tl masraf çıkardı. bu rakamlardan zaten yaptıramam. başka telefonda aldım ama huawei de yerine koymak istiyorum. yedekte olsa dursun. @black_mask_13
 
Telefon kendi kendine kapandı ve açılmadı. şarja takınca kırmızı şarj olma ışığı yanıyor ekranda ama açılmıyor hiçbir şekilde. fixsmart 2400 tl kvk da 1600 tl masraf çıkardı. bu rakamlardan zaten yaptıramam. başka telefonda aldım ama huawei de yerine koymak istiyorum. yedekte olsa dursun. @black_mask_13
Servis uğraşmaz o riskede girmez direk anakart değişimi der servis size tam olarak ne bilgi verdi cihazın sorunu hakkında.Sizin yazdıklarınizdan anladığım kadarıyla MMC arızası gibi gözüküyor cihazınızı tamire vermişsiniz anakartta işlem yapilmissa kötü ama öncesinde kurtarılma şansı vardı şu an ne durumda bilmiyorum o yüzden özelden sizinle iletişime geçeceğim.
 
Üst