Nova 3i

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan emdvrc
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
<a href="
You do not have permission to view link Giriş yap veya üye ol.
"><img src="
You do not have permission to view link Giriş yap veya üye ol.
"></a>
Telefonun çift hatliysa birinci hat için 6 ikinci hat içinde 6 yani toplamda bir yıl kullanma süresi var ama ikinci hattı kullanma kullanirsan onunda süresi başlar o zamana kadar boxlar bir çözüm bulurlar gelişmeleri takip edin bulunmazsa son çare pasaport kaydı yaparsınız boxlar çözüm bulacaktır büyük ihtimalle telefonunuza güncelleme yapmayın Sorunu halledene kadar güvenlik yamaları cihaza işlem yapılmasını zorlaştırabilir
 
Telefonun çift hatliysa birinci hat için 6 ikinci hat içinde 6 yani toplamda bir yıl kullanma süresi var ama ikinci hattı kullanma kullanirsan onunda süresi başlar o zamana kadar boxlar bir çözüm bulurlar gelişmeleri takip edin bulunmazsa son çare pasaport kaydı yaparsınız boxlar çözüm bulacaktır büyük ihtimalle telefonunuza güncelleme yapmayın Sorunu halledene kadar güvenlik yamaları cihaza işlem yapılmasını zorlaştırabilir
Telekom zaten bir yıldır bende ve şu anda kapalı durumda maalesef. Güncelleme yapmıyorum zaten daha önceden de söylediler bana. Teşekür ederim. bekleyeceğiz artık
 
Nova 3i kullanıyordum cihaz i mail yüzünden kapandı hangi telfoncuya götürsem de açılmıyor yardımcı olur musunuz?
 
Nova 3i kullanıyordum cihaz i mail yüzünden kapandı hangi telfoncuya götürsem de açılmıyor yardımcı olur musunuz?
telefoncularda boxlarla calışıyor elindeki araclar desteklemıyorsa onlarında yapabileceği bir şey yok maalesef ama bu boxlar sürekli güncellenıyor beklemekten başka yapacak bir şey yok boxların buna çözüm bulmasını bekleyeceksınız veya pasaport kaydı yaptırabilirsiniz
 
Üst