haber Mate 20 Lite'a EMUI 9/ Android Pie Geldi!

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan yergun02
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ya olur mu öyle şey bu sadece Forumda olup paylaşanlaradan bir kaçı günde kimbilir kaç kişi alıyordur herkes bizim gibi forumda paylaşım yapmiyordurki forum ismini bile belmeyenler vardır. ama yavaş dağıtım yapıldığı aşikardır. yani hala bizlerde bekliyoruz bakalım daha ne kadar bekliyeceğiz.
 
Ya olur mu öyle şey bu sadece Forumda olup paylaşanlaradan bir kaçı günde kimbilir kaç kişi alıyordur herkes bizim gibi forumda paylaşım yapmiyordurki forum ismini bile belmeyenler vardır. ama yavaş dağıtım yapıldığı aşikardır. yani hala bizlerde bekliyoruz bakalım daha ne kadar bekliyeceğiz.
Bilgisayar üzerinden bakar mısın hocam hi care de
 
bakıyorum pc de aynı. ya inanki çok ta meraklı değilim çünkü bir önceki telefonum galaxy s9 plus idi zaten android 9'u 6 ay evelsinde kullanmıştım ancak buna neden böyle ağırdan alınır samsunglarda android 9 güncelemesi yayınlamaya başladığı 1. gün günceleme almıştım ama Huwaei hakikkaten işin tadını kaçırdı telefonu alıp duvara çarpasım geliyor bu kadar sorumsuz bir firma görmedim.
 
Ya olur mu öyle şey bu sadece Forumda olup paylaşanlaradan bir kaçı günde kimbilir kaç kişi alıyordur herkes bizim gibi forumda paylaşım yapmiyordurki forum ismini bile belmeyenler vardır. ama yavaş dağıtım yapıldığı aşikardır. yani hala bizlerde bekliyoruz bakalım daha ne kadar bekliyeceğiz.

Evet biraz yavaş gidiyor. P20lite bile güncelleme almaya başladı onlarda da aynı kimisine geldi, kimisine henüz gelmedi. Fakat onlarda benim gördüğüm yeni telefon alan arkadaşa geldi, daha önceden alana henüz gelmedi. Böylede bir durum var :confused:
 
hehe ancak bunu satalım yeni alalım. ya boşver alıştık artık nasıl biliyorlarsa öyle yapsınlar. ben güncelemeyi bekliyorum olumlu yada olumsuzluklar nedir bakacağım elden çıkartrım daha Huwaei mi tövbe ben hayattım kullanmadığım telefon kalmadı bu da öyle bir heves idi ben AR-GE CİYİM İphone Amerika malı olmasaydı çoktan almıştım Amerika malına para saymam çünkü Milli bir mesele haline geldi.
 
guncellemeyi ben de bekliyorum. Bugünden sonra Güncelleme alanlar haber edrelerse seviniriz.
 
Bi şeyi daha merak ediyorum. Forumdan indirerek güncelleme yapanlar çeşitli şikayetlerde bulunmuşlardı. Aynı durum normal güncelleme yapanlarda da var mı ?
 
yok hala bekliyoruz gelir diye geleceği yok gibi ama beklemekten başka çarede yok
 
Ya firmware de kullanabilir gozukuyor fakat dagitimlari yavas degil hic yok, sadece bi kisma acip bekliyorlar sorunlari gormek icin.
Anlamadim sey ya arkadas sen test kullanicisina bunu actin 1.5 senedir sorunlari gordun hala neyin kafasindasin.
Bakmayin ya apple yada samsunga surejli atifda bulunuyorda hikaye yani anca hava gazi huawei bunu anlamis olduk
 
Hicare üzerindeki canlı desteğide kapattılar sorandan usandılar heralde.
 
Ben dün sordum malum cevap verildi.
Dedim daha net bilgi verir misiniz
Mesala şu an hangi seriye gönderiliyor
Sistem belirliyor dedi.
İçimden dedim sizin sisteminize...
 
Bende biraz önce bağlandım şuanda dağıtma işlemi yapılıyor denildi ve dağıtım işlemlerinin derleme numarasına göre yapıldığını söyledi
 
Ya firmware de kullanabilir gozukuyor fakat dagitimlari yavas degil hic yok, sadece bi kisma acip bekliyorlar sorunlari gormek icin.
Anlamadim sey ya arkadas sen test kullanicisina bunu actin 1.5 senedir sorunlari gordun hala neyin kafasindasin.
Bakmayin ya apple yada samsunga surejli atifda bulunuyorda hikaye yani anca hava gazi huawei bunu anlamis olduk

Kendileri bilir. Savaşın içindeyken daha çok müşteriye önem vermeleri gerekirken bunu yapmaları müşteri sadakatini düşürür. Her bir kötü yorumda 7 müşteriyi götürür. Böyle böyle Huawei cokucek gibi. İstedikler kadar ağırdan alsınlar.
 
Musteri hizmettleri temmuz sonuna kadar devam edecek diyor ben artik baska bisey demek istemiyorum huawei brnim icin bitmistir, hani kiyaslama yapanlar varya gecsemmi diye. Arkadaslar yazik etmeyin kendinize bizi mal yerine koyak asalak bir firmanin malini kullaniyoruz ocakdan beri bekliyorum
 
Üst