Yukarı kaydırma zaten var ki şu an da 9 u beklemene gerek yokAndroid 9 gelince birşey degismicek demiştim. Tek beğendiğim kısım yukarı kaydırma onu istiyorum. Başka birşey gelmesede olur. Bu arada hala güncellemeyi bekliyorum
Yukarı kaydırma zaten var ki şu an da 9 u beklemene gerek yok
Haa evet orası doğruiPhone gibi kullanıyorum şuan benim demek istediğim uygulama kapatma kısmıydı
Uygulaması var ama sagdan soldan uygun çokta iyi değil 3. Parti + android yapsa aynı tip apple dava açariPhone gibi kullanıyorum şuan benim demek istediğim uygulama kapatma kısmıydı
Evet şuan en güzel özellik yukarı kaydırarak arkaplan uygulamalarını kapatmak ve ses çubuğunu sağ tarafta aşağı yukarı kaydırarak ayarlayabilmekAndroid 9 gelince birşey degismicek demiştim. Tek beğendiğim kısım yukarı kaydırma onu istiyorum. Başka birşey gelmesede olur. Bu arada hala güncellemeyi bekliyorum
Gelmedimi usta, sanaSeninle benim şansım yok diyordum ama sen benden şanslıymışsın![]()
Bütün cihazlara temmuz sonuna kadar gelecekmişGelmedimi usta, sana![]()
Yok başkan yav Huaweinin instagram sayfası 1 sürü ekran fotoğrafını atmış gelenlerin, ama bana yokGelmedimi usta, sana![]()
O kadar sürmez hocamBütün cihazlara temmuz sonuna kadar gelecekmiş![]()
Selam arkadaşım o sürüm numarası hicare nin sürüm numarası bilginize bende de 9.1.4.516 bilginizeHicare den bakınca "sistem sürümünüz güncel" diyor fakat ayarlardan sistem güncellemesinde 9.0.1.164 güncellemesini gösteriyor.
Şimdi ne yapalım yüklemeyelimmi?