haber Mate 20 Lite'a EMUI 9/ Android Pie Geldi!

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan yergun02
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Android 9 gelince birşey degismicek demiştim. Tek beğendiğim kısım yukarı kaydırma onu istiyorum. Başka birşey gelmesede olur. Bu arada hala güncellemeyi bekliyorum
 
hala bekliyoruz bakalım ne zaman gelecek aslında ben android 9 kullandım sadece bu telefon için yoksa galaxy s9 plus idi bununla takas ettim tabiiki üstte para aldımda ama bunda merak etmiştim yoksa ne olduğunu aylarca kullandım hayırlısı olsun.
 
Android 9 gelince birşey degismicek demiştim. Tek beğendiğim kısım yukarı kaydırma onu istiyorum. Başka birşey gelmesede olur. Bu arada hala güncellemeyi bekliyorum
Evet şuan en güzel özellik yukarı kaydırarak arkaplan uygulamalarını kapatmak ve ses çubuğunu sağ tarafta aşağı yukarı kaydırarak ayarlayabilmek
 
İlk izlenim olarak bildirim panelinin üstü siyah kendi beyaz o olmamış bence

Bir de yükkeyenler bir bakabilir mi ya ekran parlaklığını tam açıp beyaz bir sayfada bildirim panelini aşağı çekince ekranın alt kısmında önce simgeler belirdi sanki anasayfadan kalma sonra kapatıp açtım cihazı baktım simgeler kaybolmuş ama bu seferde okuyamadığım bazı yazılar görünüyor. Acaba cihazımda hayalet ekranmı meydana geldi
 
Az önce denedim bu seferde klavye kalmış arkada ama normalde hayalet ekran olduğu zaman normal beyaz bir sayfa açtığın zaman olurdu. Bu sadece bildirim panelini çekince oluyor
 
Hicare den bakınca "sistem sürümünüz güncel" diyor fakat ayarlardan sistem güncellemesinde 9.0.1.164 güncellemesini gösteriyor.

Şimdi ne yapalım yüklemeyelimmi?
Selam arkadaşım o sürüm numarası hicare nin sürüm numarası bilginize bende de 9.1.4.516 bilginize
Saygılarımla
 
Üst